| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Fazhizzle
Pruim Level 80 Hunter
|
Posted: Wed Jul 15, 2009 8:05 pm Post subject: Fazhizzle - Hunter |
|
|
Hey ..
Men naam is Tim .. Ben 22 jaar en woon in Belgie ( Brugge )..
Ik speel al lange tijd MMORPG's en speel altijd met een doel .. Op dit moment speel ik ook eve-online in een corp waar ik al 5 jaar inzit ook allemaal belgen en nederlanders en dat vind ik gewoon super .. Ik speel WoW ook heel graag en wil altijd meer en meer zien en doen ..
Ik heb naxx 10 man gedaan met men altje Fashizzle ( DK tank ) en nu speel ik verder op mijn main dat dus een Hunter is .. Ik ben kort bij 80 en zou toch graag beginne gearen voor raids met jullie eenmaal ik 80 ding.. ik weet niet of jullie hierbij ook helpen? Ik zou natuurlijk mijn inzet steken in goeie spec's voor de raids en de nodige bufffoods en enchants .. Ik zou graag beginne meedoen met een leuke , toch wat serieuze guild.. En een dutch speaking guild is gewoon een super manier of veel plezier en voortgang te verzekeren .. Ik hou van goed lachen en gezever maar ook van stiptheid en discipline .. Ik doe altijd men werk met volle inzet als ik iets wil bereiken en dit toont zich ook ingame .. Maar woorden alleen zijn niet genoeg .. ook de daden moeten er zijn ..
Graag wou ik toch via deze kans en post jullie willen mededelen dat ik heel erg geintereseert ben in jullie Nederlands/belgische guild en zou mij graag ook inzetten voor jullie indien jullie mij accepteren ..
Dit voelt iets wat als een Blind-date programma maar alléé ..
Vriendelijke groeten van deze Hunter ( en Dk alt :p )
Dk altje http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&n=Fashizzle |
|
| Back to top |
|
 |
Havaiana
Officer Level 80 Death Knight

|
Posted: Wed Jul 15, 2009 9:52 pm Post subject: |
|
|
Mooie post Tim..wat mij betreft welkom..
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen wij hollanders..
fa shizzle my nizzle  _________________ “To slack, or not to slack: that is the question.” |
|
| Back to top |
|
 |
Marvalon
Officer Level 80 Paladin
|
Posted: Thu Jul 16, 2009 4:56 pm Post subject: |
|
|
Hey Tim..
Zeer nette post wat je gemaakt heb.
Wat mij betreft ben je welkom bij ons als je Erwt/Tijn of Marvalon/Rizzhaa een /w wilt geven zullen we je inviten in de guild.
tot snel..
Gr Mika
a.k.a Marvalon Rizzhaa _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Fazhizzle
Pruim Level 80 Hunter
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 8:05 pm Post subject: |
|
|
Hey mensen , sorry dat ik zolang weg ben geweest !! Ben tijdje geleden plots verhuist naar nieuw huisje met vriendin en was vergeten om een post erond neer te zetten .. alvast sorry hiervoor .. heb nog maar sinds vorige week weer internet en het huis is nu wat " normaal" dus hebbek weer tijd ..
hopelijk kunnen jullie het mij vergeven ? En zou ik jullie badass pruimen weer mogen joinen ? vriendelijke groeten |
|
| Back to top |
|
 |
bobje
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 7:12 pm Post subject: klein vraagje |
|
|
Hey,
welkom zou ik zeggen, hoe meer west-vlamingen hoe beter vind ik (al zijn aangespoelde ook goed ((dry))
klein vraagje.
Ik ben voor de derde keer begonnen met eve online en ben dit keer door de zeer zure appel aan het bijten (heb ook een abbo genomen zodat ik moet volhouden)
heb je in je corp toevallig nog een plaats voor een eve nOOb en wow freak? zal eve nog een maand de kans geven en dan eventueel beide games afwisselend spelen.
Dit omdat ik vind dat wow zich meer naar de casuals (zoals ik eigenlijk ben) aan het richten is en een pauze af en toe voorkomt veel frustraties (zoals elke dag daily hc doen om triumphs te krijgen en dan te zien dat bij de volgende patch je die bijna gratis krijgt, maar ik ben weer aan het uitweiden......
grtz |
|
| Back to top |
|
 |
|